PDA

View Full Version : Ochrona Początkujących Graczy

Xaros89
29.01.2008, 23:27
Co się z tym stało? W każdej grze tego typu jest takowa ochrona. Przykładem może być dostanie się na 2-3 graczy z 3-5lvl po misje by zdobyć "Terbium". Ale jak to zrobić jak tam latają goście z wysokimi lvl i biją nas obrazu i co później? G***o! :mad: Można by coś z tym zrobić?

CZUBB85
30.01.2008, 01:21
ja też jestem początkujący i powiem tylko tyle że straciłem już 2 statki jednym był nostromo a 2 to był defcom i wystarczyło że wleciałem na mapę 3-4 gdzie jest właśnie dużo Terbium i dużo bandytów w Goliath ale teraz znowu się powoli odbijam. Jedyna rada na to by cię nie zniszczyli to poruszać się blisko portali :P

Xaros89
30.01.2008, 08:31
Ale to chore jest, bardzo ogranicza możliwy rozwój początkujących graczy ;/

_.:REAP_ERR:._[PL]
30.01.2008, 08:49
Jedyna ochrona dla początkujących w tej grze to Phoenix za darmo. Moja rada: dopóki nie uzbierasz sporej ilosci gotowki lataj phoenixem, jak cie zniszcza to nie musisz sie naprawiac/kupywac nowego statku.
Druga sprawa - jak masz slaby stateczek i grasuja goliaty w systemie (zolty pasek po prawej od minimapy) lepiej nie lataj zbyt daleko bo kilka strzalow i cie nie ma.

misia4-9
30.01.2008, 10:55
Mnie tez zabili dużo razy na 2-2 tam mogłam se uzbierać żółte kamienie
Teraz nie mam uranium na naprawę i co teraz mam zrobić?:confused::(
A mam statek Piranha
Jeżeli można proszę GM o dodanie mi 500 uranium Bardzo proszę

FirzeK
30.01.2008, 12:47
Rada: Kupcie sobie Moduł Mask typu A za 500 uridium, będą większe szanse na to że wam nic nie zrobią...

FirzeK
30.01.2008, 14:12
zawsze zostaje wysłanie smsa na numer 7660 o trsci BIG 108685 dostaniecie uridium

Kłamca... ten sms "BIG 108685" to jemu da uridium... Wysyła sie o treści BIG [Twoje ID] na numer 7660... W miejsce [Twoje ID] wpisujemy swoje ID np,: Big 123456

peteradm
30.01.2008, 16:48