|
08.10.2009, 01:24
|
|
|
Żółtodziób
Zarejestrowany od: 01.07.2009
|
Rusza Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy ®W.O.Ś.P®
Słuchajcie!!!
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra również po stronie graczy SeaFight !!!
Jest statek, jest konto, jest trud i wysiłek gracza zaangażowanego w tworzenie elitki na licytacje WOŚP !!!
Last edited by ®W.O.Ś.P® : 08.10.2009 at 01:59.
|
|
|
08.10.2009, 07:20
|
|
|
Raczkujący forumowicz
Zarejestrowany od: 19.09.2009
|
Temat również został poruszony na NFS a jeszcze 1 pytanko gdybym kończył z grą to mogę przekazać wam konto na aukcję?? bo nie znam się na tych sprawach więc się pytam 
08.10.2009, 09:01
|
|
|
Początkujący forumowicz
Zarejestrowany od: 19.10.2008
|
Wosp...
 Czytajac ten post łza się w oku kreci...Pomózmy temu stateczkowi przejść tą trudną drogę , dołóżmy wszyscy wszelkich staran , aby był caloscia Naszego Polskiego Serwera, nie patrzmy na niego wrogo , nieprzelicytowujmy ..pomózmy mu sie wyposażyc...Jest to swietny cel i dar od nas od wszystkich graczy.Nieważne z jakiego aliansu i niewazne że walczymy po przeciwnych stronach ..WOSP pwinien nas zjednoczyc na taka wspaniala inicjatywe... pokażmy klase ze nie tylko walczymy , ale i pomagamy..POZDRAWIAM..WĘDROWNICZKA 
|
|
|
08.10.2009, 20:06
|
|
|
Boardadmin
Zarejestrowany od: 23.07.2009
|
Wiem z pewnego źródła, iż temat jest konkretny, a cel jak najbardziej szczytny. Przesłałem informacje, że taka akcja jest organizowana i zobaczymy, może uda nam się jako Ekipie wspomóc w jakiś sposób ten "projekt".
Pozdrawiam
i HASŁO do Twojego konta. Nie daj się oszukać!
|
|
|
09.10.2009, 08:16
|
|
|
Moderator forum
Zarejestrowany od: 30.04.2009
|
napiszcie na forum jak możemy pomóc...
wg mnie jednak wymóg powinien być jeden...